ES File Explorer File Manager 4.0.4.5 + Classic Theme مدیریت فایل در اندروید

ES File Explorer File Manager

 

ES File Explorer File Manager نرم افزار مدیریت فایل ها برای گوشی و تبلت شما . این نرم افزار که بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد، یکی از محبوب ترین نرم افزار ها نزد کاربران اندروید به حساب می آید و دارای امکانات بسیار زیادی است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

 

                   
ادامه مطلب
درباره : نرم افزار , اندروید , ,


برچسب ها : مدیریت فایل در اندروید , ES File Explorer File Manager 4 , 0 , 4 , 5 + Classic Theme مدیریت فایل در اندروید ,
بازديد : 476
تاريخ : پنج شنبه 6 اسفند 1394 زمان : 17:17 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

نتیجه تصویری برای ‪Winaero Tweaker‬‏

Winaero Tweaker 0.4.0.1 نرم افزاری کم حجم، مفید و رایگان جهت بهینه سازی و ایجاد تغییرات دلخواه در بخش های مختلف ویندوزهای 7 ، 8 ، 8.1 و در آینده نزدیک ویندوز 10 می باشد که با رابط کاربردی ساده و آسان خود، بسیاری از تنظیمات ساده، کاربردی و پنهان این ویندوزها را در اختیار شما قرار داده و کاربران را در شخصی سازی و بهبود تنظیمات مختلف این ویندوزها یاری می کند، این نرم افزار به صورت پرتابل ارائه شده است و با تمامی نسخه های ( 32 و 64 بیتی ) ویندوزهای 7 ، 8 ، 8.1 سازگار است .

 

 

                   
ادامه مطلب
درباره : نرم افزار , کامپیوتر , ,


برچسب ها : Winaero Tweaker 0 , 4 , 0 , 1 بهینه سازی و ایجاد تغییرات دلخواه در ویندوز ,
بازديد : 656
تاريخ : شنبه 19 دی 1394 زمان : 15:49 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

نتیجه تصویری برای ‪App Backup & Restore 4.0.8‬‏

App Backup & Restore 4.0.8 اپلیکیشن کاربردی و مفید برای گوشی و تبلت اندروید که به کمک آن میتوانید از اپلیکیشن های نصب شده به روی دستگاه خود بکاپ تهیه کنید و برای دیگران از طریق بلوتوث و یا Wifi ارسال کنید و یا بعد از ریست کردن ( بازگرداندن به تظیمات کارخانه ) به روی دستگاه خود و یا سایر دستگاه ها آنها را بازگردانی ( Restore ) کنید.

                   
ادامه مطلب
درباره : نرم افزار , اندروید , ,


برچسب ها : App Backup & Restore 4 , 0 , 8 تهیه بکاپ از برنامه ها در اندروید ,
بازديد : 448
تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394 زمان : 16:1 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

schema

HWiNFO 5.12 Finalنرم افزار مفید و کاربردی که بیشترین و دقیق ترین اطلاعات موجود در مورد سخت افزارهای به کار رفته در رایانه شما را ارائه کند. این برنامه به کمک ابزارهای حرفه ای، اطلاعاتی و تشخیصی سخت افزار که در خود دارد کمک شایانی به کاربرانی که به دنبال درایورهای سخت افزار خود هستند خواهد نمود. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و افراد مبتدی نیز می توانند به کم آن اطلاعات دقیقی از سخت افزارهای رایانه خود بدست آورند. این نرم افزار بدون نیاز به نصب است و استفاده از آن به فروشندگان رایانه و سخت افزار و پشتیبانان فنی و خریداران نیز توصیه می شود.

 
                   
ادامه مطلب
درباره : نرم افزار , کامپیوتر , ,


برچسب ها : HWiNFO 5 , 12 + Portable نمایش اطلاعات دقیق سخت افزار ,
بازديد : 669
تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394 زمان : 15:56 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

MoboPlayer

MoboPlayer یکی از بهترین پلیرهای عرضه شده برای اندروید است . این نرم افزار بدون وقفه ویدئو های شما را پخش خواهد کرد . همچنین نرم افزار تمام فرمت های ویدئویی را پشتیبانی می نماید  و فرمت های رایج زیرنویس مانند SRT, ASS,  SAA را به خوبی پشتیبانی می نماید.

 

 

                   
ادامه مطلب
درباره : نرم افزار , اندروید , ,


برچسب ها : MoboPlayer 2 , 0 v2 , 1 , 18 + Pro 1 , 3 , 304 پخش ویدیو در اندروید ,
بازديد : 837
تاريخ : پنج شنبه 10 دی 1394 زمان : 20:35 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()
MediaInfo
MediaInfo 0.7.81 Final نرم افزاری است که اطلاعات دقیق فایل های صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار می دهد. تعداد زیادی فرمت ویدئویی و صوتی وجود دارند بنابراین شما یک فایل کمکی برای اینکه بدانید کدام کدک برای پخش آنها نیاز است لازم دارید. نرم افزار MediaInfo در این مواقع ابزار مورد نیاز شماست و می تواند تمامی فرمت های رسانه ای را آنالیز کرده و یک گزارش کامل از تمام اطلاعات فایل مورد نظر شما ارائه دهد. اطلاعات پایه که توسط این نرم افزار ارائه می شود نام فایل، زمان پخش، اندازه فایل و … و اطلاعات حرفه ای تر مانند کدک مورد نیاز، بیت ریت، تعداد کانال، کیفیت و ... در کنار آن ارائه خواهد شد. همچنین می توانید این اطلاعات را به صورت گزارشی خروجی بگیرید .
 

 

 
                   
ادامه مطلب
درباره : نرم افزار , کامپیوتر , ,


برچسب ها : MediaInfo 0 , 7 , 81 مشاهده اطلاعات فایلهای صوتی و ویدئویی ,
بازديد : 367
تاريخ : پنج شنبه 10 دی 1394 زمان : 20:27 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()

نتیجه تصویری برای Root Booster Premium 2.3.1 افزایش سرعت گوشی اندرویدی

Root Booster Premium 2.3.1 اپلیکیشنی کاربردی در زمینه ی اجرای بهتر برنامه ها و افزایش عملکرد گوشی اندرویدی می باشد . اپلیکیشن های زیادی برای مدیریت باتری وجود دارد که عملکرد باتری را افزایش می دهند ، Root Booster از مصرف بیهوده باتری جلوگیری می کند و زمان استفاده از گوشی و باتری را افزایش می دهد. به راحتی می توانید حالت های از پیش تعیین شده که باعث افزایش سرعت و تقویت باتری می شود را اعمال نمایید. Root Booster به صورت خودکار اپلیکیشن هایی که از باتری دستگاه بیهوده استفاده می کنند و عملکرد ان را پایین می آورند را پیدا نموده و آنها را غیرفعال می کند.

                   
ادامه مطلب
درباره : نرم افزار , اندروید , ,


برچسب ها : Root Booster Premium 2 , 3 , 1 افزایش سرعت گوشی اندرویدی ,
بازديد : 351
تاريخ : پنج شنبه 10 دی 1394 زمان : 20:18 | نويسنده : فرید شکری | نظرات ()
آخرين مطالب ارسالي
صفحات سايت
تعداد صفحات : 25
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 25 صفحه بعد